חברת אחזקה
אחזקת מבנים עם אלדר אחזקות
Holding Company
חברת אחזקה
מהו תפקידה של חברת האחזקה בבניינים משותפים? לאילו תחומים אחראית חברת האחזקה? אילו שירותים מספקת חברת האחזקה בבנייני משרדים?
אנו חיים בעידן אינטנסיבי שבמסגרתו לכל אחד יש עבודה, ילדים ועיסוקים רבים. מאידך, בעידן של היום בתים משותפים הם ממש כמו ערים קטנות, כאשר בכל בניין יכולות להיות גם מאה משפחות. בניין כזה צריך להיות מנוהל בקפידה כדי להבטיח את איכות החיים של הדיירים, אך מדובר בעבודה אינטנסיבית מסביב לשעון. הפתרון הוא העברת הסמכויות לטיפול במבנה לידי חברת אחזקה מקצועית, כיצד השירות עובד והאם הוא מחליף את ועד הבית? כדאי להמשיך לקרוא.
לנהל את הבניין במקום ועד הבית
כל מי שגר פעם במבנה משותף מכיר את הנוהל – יש אסיפה שנתית ובה בוחרים את ועד הבית שמנהל את ענייני הבניין השוטפים. עם זאת, בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד פחות ופחות ועדי בתים מעוניינים לקחת על עצמם את עול ניהול המבנה. מדובר בעבודה מסביב לשעון שכוללת טיפול בתקלות שוטפת כמו פיצוצי צינור, תיקון מעלית, החלפת מנורה ודאגה לנושאים יום-יומיים כמו גביית הכסף מהדיירים, דאגה לגינון וניקיון ועוד. כדאי לדעת, חברת אחזקה לא לוקחת את הסמכויות מוועד הבית, הן נשארות לגמרי בהחלטת הדיירים על פי צורת הניהול שהם בוחרים לעצמם, אך כל נושא הניהול השוטף בפועל עובר לחברת האחזקה.
חברות אחזקה לבנייני משרדים
בנייני משרדים יכולים להכיל עשרות חברות ועסקים שונים של אוכל ושירות. בעבר כל אחד מהעסקים היה מנהל את ענייני היום יום בעצמו, כאשר לכל בניין היה מנהל אחזקה, אך כיום המגמה היא מעבר לשירותי חברת אחזקה המתמחה בתחום. חברות האחזקה מתמחות בניהול המבנה וכשם שהן מספקות שירותי ניקיון בתוך המשרד ובשירותים של הקומה, כך הן גם יודעות לקבוע מועדים מדויקים לשירותי הדברה על פי כללי משרד הבריאות למסעדה שבקומה התחתונה. השירות כולל אחזקה שוטפת לתקלות, גבייה, ניהול הסכמי שכירות, התנהלות שוטפת מול הרשות המקומית, הסדרי חניה, שמירה, ניקיון ועוד.
המומחים לניהול מבנים בישראל לרשותך
חברת אלדר אחזקות בע"מ הציבה לה כמטרה להוביל את תחום ניהול המבנים בישראל. אנו מספקים שירות ללא דופי למשרדים, נכסים מסחריים ובנייני מגורים תוך דגש על זמינות גבוהה, שירות ללא דופי ודאגה לפרטים הקטנים. רוצה חברת אחזקה שסופרת אותך? כדאי ליצור אתנו קשר כבר עכשיו.